Jävligt less...

Hejsan alla sötnosar! Jag har precis duschat hos älsklingen och nu sitter vi och lyssnar på lejon kungen låtar ;) Dom är faktiskt jätte bra! Men det jag tänkte skriv är att jag funderar på att skaffa en egen blogg istället eftersom det ändå bara jag som bloggar.. Väldigt tråkigt att Natasha sa att hon ville att vi skulle blogga tillsammans och sen bloggar hon typ 1 gång i veckan.. Men jag får väl skaffa en egen blogg om hon inte vill blogga.
Idag har jag inga planer alls. Igår var jag med Samuel, Snigeln, Almedin, Erik, Katja, Sofia och Filippa! Vi hade jätte trevligt! Men nu ska jag dra vidare.. Finns på mobilen!
Puss //Izza





Kommentarer
Postat av: RoniaMontichaHoff<3

ASSÅ DU ÄR SÅ SJUUUKT VACKER! ja, vacker, vacker är ordet.

du ser ut som en brud från 40talet med det håret.

så frukstansvärt läcker ;););););)



hihi du lär ju länka bloggen så jag har den och följa sen?! :D <3

2011-03-06 @ 20:41:34
URL: http://thestoryofmontichaslife.blogg.se/
Postat av: Katja

Fan va snygg du ska vara då!

Iloveu babe <3

2011-03-08 @ 16:49:49
URL: http://katjaahlstrom.blogg.se/
Postat av: sara hammarberg

så jävla ful o att blogga en gång i veckan e int dålig

2011-03-27 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0