Förlåt, men jag är kär :'3

Natasha här!
Först och främst, förlåt izza för att jag är Sveriges sämsta bloggare (a) Men titta jag gör inlägg 8D
Jag har precis duschat och nu sitter jag i handuk och lyssnar på Marilyn Manson.
Eftersom jag som sagt är Sveriges sämsta bloggare kan jag uppdatera er läsare med några saker:
Jag har INTE rakat av mig håret som jag var så pepp på att göra eftersom jag är lättövertalad när jag är kär.
Yes people, Jag har en underbar pojkvän, som tycker att jag är söt med hår på huvudet. ^^
Vi hade jätte mysigt igår/inatt med cola, godis och Scooby Doo the Movie. Ni måste erkänna att det är en riktigt bra film ;)
Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga, förlåt igen <3
Jag är lycklig <3

Kommentarer
Postat av: Ronia Rånka Hoff.<3

ScoobyDoo<3333333333

2011-03-16 @ 21:04:58
URL: http://thestoryofmontichaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0