Hej läsare :D Hejdå kakor D:

Hello, Natasha här :3
Har precis lagt ifrån mig instrumenten efter 4 timmars övande. Man blir lite uttmattad i nacka och armar kan jag intyga. ;)
Har fått en konsert (3 låtstycken) att öva på över sommarlovet var av två jag har lyckats bemästra. Inte så kul med tanke på hur många vackor kvar det är tills lektionerna börjar igen.
Nog med nördspråk.
Jag har börjat äta nyttigt nu och försöker att avstå från kakor och choklad så gått det går. Idag kan det möjligtvis va så att jag tagit en kaka eller två, med det är Izzas fel!

Detta var ett litet kort, ganska meningslöst inlägg. Nått var det i allafall, eller?
Va vill ni att jag ska blogga mer om? Kom mer förslag, för jag tror inte så många intresserar sig att klassisk musik.

Ha det bra *kastar kramar villt omkring mig.* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0