Tips på skräckfilm!!!

DONT BE AFRAID OF THE DARK
Denna film är faktiskt sjukt läskig! Riktig obehaglig tanke att det bor saker under ditt täcke på natten... Filmen handlar iallafall om en flicka som flyttar till sin pappa. Där upptäcker hon varelser som väldigt gärna skulle vilja ha henne som deras egen. Denna film passar bra på filmkvällar och liknande. Jag skulle inte rekomendera denna film om du sitter ensam hemma en mörk kväll.
4/5!!

DEVIL
Detta är en riktigt bra skräckrulle! Inte direkt så läskig kanske, men otroligt sevärd. Denna film är ny och är av bästa kvalité och har ett jätte fint budskap. Den handlar om en grupp människor som fasnat i en hiss där de börjar dö en efter en. Men varje gång någon dör blir det svart i hissen så mördaren kan inte avslöjas. Kan du lista ut vem det är?
Jag tycker att detta är en grymt bra o spännande film som passar för alla tillfällen!
4/5!!

AMUSEMENT
Skiiiiiit creepy film! Den är nog bland de obehagligaste filmerna jag sett!! Riktig brutal o skrämmande. Den handlar om en en en kille som hämnas på tjejer från sin barndomsklass. Han gör det på otäcka o bissara sätt. Hans skratt ekar i huvudet i flera veckor efter man sett denna film! Usch... RIKTIGT LÄSKIG!! Jag rekomenderar alla som älskar skumma och läskiga filmer att se denna! Om du är ensam borde du INTE se denna. Jag skulle skita på mig då!!
5/5!!

THE FOURTH KIND
Hyfsad film med bra story. Filmen var sjukt mycket bättre innan jag fick veta att det som sägs vara "based on true events" bara va bluff förlorade filmen syfte hos mig. Annars är det en spännande o gripande film som passar de som gillar det övernaturliga. Den handlar om en psykolog från Nome i Alaska. Hennes klienter börjar berätta skumma saker om att de har blivit bortförda av aliens och att de blir förföljda av en uggla. Men är det verkligen en uggla? Vad tror du?
Bra film som helt klart är sevärd! Bra skådisar o påkostad film.
3/5!

THE BLAIR WITCH PROJECT
Denna film passar den som gillar spänning o panik. Filmen passade inte riktigt mig utan jag vart ganska uttråkad. Den slutar grymt konstigt och man förstår inte riktigt vad det läskiga är.
Den handlar om ett gäng ungdomar som ger sig ut i skogen för att ta reda på om The blair witch finns på rikigt. Det slutar med blodbad o en efter en försvinner ungdomarna spårlöst. Filmen sägs vara gjord av enbart "äkta material" och va filmad av ungdomarna. Tror inte ett smack på detta. Men filmen passar de som gillar något att klura på. Helt klart sevärd om du har tråkigt!
2/5!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0