No blögging todajj

Tjena tjena! Idag har vi inte bloggat för att vi har lekt med skolan och fixat massa inför skolavslutningen i morgon! VI har blekt håret o massa annt mys ;)  Det läääääär ju komma bilder från skolavslutningen nån dag och bilder från metaltown :3 (pedosmile)
Just nu sitter jag o kollar på Americans got talent o Natasha ligger troligtvis o slaskar tratt med Jocke ;) Jag va precis ute o pratade med Samuel, vi hade en liten diskussion som vanligt. Men det löser sig ju alltid :D
Jag gjorde förresten att väldigt gulligt fail idag när natasha, jag o hennes mamma käkade. Jag satt o skar maten men tyckte det gick förbannat segt osv... Sen kollade jag på kniven o sa till Natasha: Vilken konstig kn' Ahaaa den va åt fel håll!!
Vi typ bröt ihop o hennes mamma vill nog inte kära mig till göteborg på fredag ;) Hon tycker nog att jag är gaaanksa blåst! Men nu ska jag vara social på fejjsbok! Ni når mig där genom: http://www.facebook.com/profile.php?id=1507489731
Blåste bimbo kramar!!
//izza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0