METALTOWN 2011!!

Åh! Nu är jag helt jävla salig o i extas kan jag säga er! Jag kom hem nyss o nu sitter jag o dunkar avenged sevenfold! Jag vill bara tillbaka o göra om allt! Inget har varit tåkigt dessa dagar. Allt övertraffade mina förväntningar med hästlängder! Nu tänkte jag utvärdera lite band för er som inte hade turen att vara där!

Escape the fate
Dåligt tryck! Inget moshande alls ): Bra uppträdande dock! Men jag lovar att de är snyggare på bild än i verkligheten! De körde bland annat issues från senate skivan. Riktigt bra!
3/5

Corroded
Helt okej. Tråkigt framträdande dock. Väldigt platt o inget speciellt över det alls tyvärr. Hoppades på lite mer show. Corroded är inte ett av mina favorit band men de var abslolut sevärda!
3/5

Raubtier
Dessa var riktigt jävla bra live! Jag är abslout inget raubtier fan med jag rycktes med in i moshen! Det var ett jäkla drag o de spelade bara bra låtar! GRYMT BRA JOBBAT RAUBTIER!!!!
4/5

All that remains
Underbart! Finns inget mer att säga! (bröt tån i tredje låten) Stod längst fram o svettades mot kravallstaketet! Riktigt underbart faktiskt. Tyvärr så rök ju tån så var tvungen att gå.. JEFLA SKIT!! Men skit nice uppträdande o underbara låtar! Pure fucking metal enligt min mening!
5/5

At the gates
Superbt! Gammla gubbar som rockar loss på stora scenen ;) kan det bli bättre!? Jäkligt bra ljusshow o låt upplägg! Jag är imponerad som fan! At the gates är ett av mina favorit band o det är bättre live än på skiva tyckre jag! Keep it up dudes!
5/5

System of a down
Detta var ju systems sista spelning i norden! Ganska stolt över att ha sett den trots att jag inte gillar system. Stod med två härligt grabbar som ändå lyfte stämningen! Grym ljusshow och jäklar vilken röst han har alltså!!
3/5

Parkaway drive
Jätte jätte jätte bra!! Bäst va gitarristen i rullstol ;) Han hade brutit benet stackarn. Alla låtar är ju svin bra så det finns inget att klaga på! Bra på ALLA sätt!
5/5

Arch enemy
Den lilla kvinnan med den stora rösten! Jätte bra! Trodde de skulle va sämre live än vad de faktiskt va! Lite lågt ljud på sången dock. Hörde inte riktigt. Men när de drog igång nemesiss vart allt perfekt såklart ;) Arch enemy är verkligen skit coola o sevärda som fan! Lite dåligt tryck dock </3
4/5

The Black Dahlia Murder
Stod längst fram med oscar, hjärtis och natasha! Svettades nästa ihjäl kan jag lova! As trångt o as varmt! Men fett värt det. Kunde inga låtar för jag lyssnar inte på dem så mycket. Men när vi kollade på At the gates kom Trevor (sångaren i tbdm) och gitarristen o ställde sig hos oss! Jag fick godis o en kram av trevor! Kändes ganska stort faktiskt!!
4/5

Bring me the horizon
Jag blev liiiite besviken.. Hoppades på låten dont go! Men nej nej ;) Chelsea smile o it never ends var helt underbara! Stod längst bak o såg inget (midget) Stod desutom under oscars regn poncho x) Gjorde jätte söta titthål! Nej men helt klart as bra live o allt! Men ollie är faktislkt inte lika het irl som på bild </3 Men han är fortfarande min man! :3
4/5

Avenged sevenfold
Helt klart de band med bästa stämming på hela metaltown! Äckligt bra! Gåshud o tårar i ögonen när de körde welcome to the family och a little piece of heaven!! Jag lyckades faktiskt crowd surfa under avenged sevenfold! Det var riktigt roligt och lika läskigt!! Moshade o headbangade som FAAAN!! Toppen toppen!!
5/5!!!!!!!!!

KoRn
Inte ett bra band på skiva! Live var de helt okej. Lätt bästa ljusshowen av alla men fortfarande konstig musikstil x) kan inte säga mer.
2/5

VOLBEAT
Är fortfarande skakis! Enligt mig bästa bandet på hela metaltown. Har aldrig skrikit så mycket som på VOLBEAT. Det var galet vilket ös det var! Alla hoppade, headbangade, moshade (ramlade o fick 4 över mig)
Låt upplägget var INSANE!! Satt på Kabbe's axlar o gjorde ett hjärta med handen till gitarristen o han gjorde ett tillbaka! Bröjade nästan gråta! Skrek så att min piercing började blöda.
UNDERBART! BÄST! TOPPEN!
5/5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

Detta måste verkligen göras om nästa år! Har aldrig haft så roligt!!
Mvh Izabelle Metalbruden Holmberg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kbry ingen bryr sejjj

2011-06-21 @ 16:48:41
Postat av: Anonym

izza skaffa en egen blogg istället !!!!!!!!!!!

natasha bloggar ju fan ingentiiing !!! fan hon ska inte ha en blogg skaffa en egen faaan !!! hon bloggar ju ändå inte....."!!!!!!

2011-06-24 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0