Dragkamp

Hello :3 Natasha o jag sitter som två dränkta katter i skolan. Denna morgon var den nämligen dragkamps tävling i skolan o självklart måste man stå ute i spöregnet :3 SKIIIITT trevligt. Men vi har festat på lite choklad kakor o kollat på tjejer som duscha (skojja) Nej men relativt trevlig morgon än sålänge :D
Senare idag blir det flygande Jacob till lunch (muuums) Natasha får väl quorn o tort jävla ris. Efter skolan har jag absolut INGA planer. Natasha ska vara hemmafru o troligtvis öva fiol... SOM VANLIGT.... :p:P::p:P:P:p:ppP
Just nu sitter jag o pokar natashas kind, den är mysig :3 Hon sitter o ler o skrattar åt mina stavfel den fittan....
Vad går dragkamp ut på EGENTLIGEN? Om det är så meningslöst som det verkar känns denna morgon ganska bortkastad. Men men... Sluta läsa Kissies.se nu o börja läsa ralfsanglar.blogg.se! Sjukt mycket bättre blogg ju ;)
//Izza & Natasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0