Back on track and ready to go all in!!

Hejsan alla kära bloggläsare som varit så förbaskat tålmodiga! Nu tänkte vi dra igång bloggen igen! Tänke skriv lite om vad jag hållt på med den senaste tiden, snarare halvåret..hmmm. Iallafall, det har varit sjuuukt mycket med skolan och liknande. Vi har haft slutprov och massa sån skit. Men nu är betygen satta o allt är frid o fröjd!
På torsdag är det skolavslutning o jag ska förhoppningsvas lyckas ta lite bilder som jag kan lägga upp sen. Ska inte ha på mig något speciellt utan typ, gå dig, sitta där o se bitter ut, halta hem i klackskorna och sen packa inför Metaltown som jag drar på sen!! Metaltown kommer bli så himla underbart alltså! Finns ingen härligare känsla än att se alla sina favoritband på två dagar!! Hoppas jag träffar några av er där! Kom fram o säg tjena vettja ;)
Tänkte även passa på o säga att vi vill verkligen att detta ska bli en stor blogg som finns för allt o alla 24/7. Om ni vill "stöjda" det så kan ni ju bidra med nya bloggdesigner, feedback och liknande. Vi behöver publicitet! Om ni har lust, släng upp en länk till oss på din bdb eller facebook! Bara det gör stor skillnad!
Tack på förhand!!
Nu ska izza söve, vi hörs i morgon! Ha det super!
//Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0