Västervik i morgon då!

Hellu! Just nu packar jag inför att åka till min fader i västervik i morgon! Ska bli mysigt som fan (det är det alltid där) Men tyvärr finns det inte så mycket att göra där vintertid men något borde jag väl kunna hitta på! Annars blir det väl att lägga in 3468 blogg inlägg om dagen xD Och det vill ni ju inte. Eller? ;)
Men iallafall. Jag vill veta vad ni läsare vill att vi skriver om! Vi har massor bilder på lager, massor med skönhets tips och ännu mer onödig och rolig fakta om udda saker! Så släng in en kommentar så vi vet. Jag tänkte nu i all hast tipsa om true match powder foundation. Skit bra! Finns i alla nyanser från mörkaste till nästintill vitt! Den täcker bra och känns lätt. Den är dock ganska dyr men garanterat prisvärd. Man får en pad på köpet och det är MYCKET puder/foundation. Inga snåla förpackningar.
XOXO Izzahhbögh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0