Din identitet!

Natasha skriver till er!

Jag har alltid svårt att svara när folk frågar vad för slags personer jag brukar falla för. En del kan snabbt svara kvinnor, andra män och någon kan beskriva sin drömprins i detalj.Jag skulle inte kunna svara så simpelt på den frågan.

Jag kan inte välja mellan tjejer och killar eftersom jag är bisexuell. Jag har varit kär i personer från båda könen. Jag varken kan eller vill döma någon efter könsrollen. Kvinna, man, intersexuell, hermafrodit, transsexuell ftm, transsexuell mtf.

Däremot är det speciella saker i personers utseenden och personligheter jag uppskattar och saker jag inte tål hos personer.

Jag föredrar långa killar framför korta. Killar är snyggast i halvlångt till långt hår. Jag tycker om när tjejen är kortare än mig och feminin, för då kan jag få vara den maskulina i förhållandet. Finast är kurviga, mulliga tjejer med långt rött, lockigt hår. Jag gillar inte personer som hela tiden ska visa attityd, tjejer som spelar dumma och blyga personer.

Detta är bara mina personliga åsikter och vad jag gillar hos personer och det så olika från individ till individ. Jag vill bara säga, respektera allas identiteter!

Om jag ska beskriva min sexuella identitetskulle det vara, bisexuell maskulin mångsidig kvinna.

Vem är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0