Blind och virrig!

Förut när jag skulle ta ur mina linser gjorde jag är klantig sak. Jag såg inte till att ha mina glasögon nära till hands, och jag är nästintill blind.
Så jag började treva bland hyllorna i badrummet, men där var de inte. Så jag tog mig upp på övervåningen till mitt rum och böjde mig över sängbordet, så nära i ett försök att urskilja vad som låg där. Med näsen 5 cm från bordet kunde jag se någorlunda vad som låg där. Böcker .. pennor .. böcker .. böcker ... INGA glasögon! D:
Efter att ja yrat runt i huset i 20 minuter så blev jag tvungen att be mamma om hjälp, och så klart ser hon dem direkt på ett litet bord i ett hörn. Retligt...
/Natasha
Så underbar syn har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0