Namn

Jag städar och sliter som en jude!
Izza klagar på mig att jag bloggar för lite.. JAG SKA BÄTTRE MIG JAG LOVAR!
Igår satt jag hela natten och nörda South Park bara för att det är galet kul och Sarah Jessica Parker är ful.
Jag vill ha eran åsikt om en sak.
Jag känner en familj som har adopterat ett barn från Afrika och de döpte honom till Bruno. Vad tycker ni om det?
Jag tycker att det är lite halvt ironiskt eftersom jag är en känslokall igel. :)
Nu när vi ändå är inne på ämnet namn, vad är det mest udda namn ni har hört, det finaste och det fulaste?
Det mest udda namnen jag hört är Vasty (flicknamn) och Trystan (pojknamn). Det finaste namnen är Lucinda (flicknamn)
De fulast är Melker, Uno, Albertina, Angelica mf.
Jag förstår seriöst inte hur man kan döpa barn till något av dessa namn.
KASTA ÅSIKTER PÅ MIG OCH HA DET RÖVGÖTT!
/Natasha Ida Philomena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte nu kunna sriva om era bäst tränings tips

pussar ett fan ;P

2011-01-22 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0