Träningsvärk och ingen mat.

Hej på er! Jag har börjat träna igen och ska försöka äta nyttigt. Än så länge går det dock inte så bra "/ Jag är ju sockerberoende som sagt. Men iaf jag vill gå ner i vikt och få finare mage och lår. För just nu känner jag mig som ett fläskberg :( Vill kunna visa mig i bikini i sommar! Någon som vet ett enkelt och relativt snabbt sätt att bli lite "FASTARE" och gå ner i vikt? Vill käka bantningspiller och skit men det är ju 18 års gräns på sånt tyvärr. Men men. Jag har alltid blivit kallad fet för att mitt fett sätter sig på så kostiga ställen. Jag har en extrem timglas form som det brukar kallas. Jag har stooor rumpa och 75D i BH-storlek. Det ger en timglas figur kan jag säga ner :0 men det konstiga är att jag väger ju bara 56 kilo men pågrund av min form ser jag "större" ut. Men nu sitter jag här med träningsvärk från idrotten idag och från i onsdags. Plus att det inte blev någon frukost i morse. Men så kan det vara ;)
Karmar Izabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha kul att du sriver vilken BH-storlek du har. Bra blogg ni har. Fortsätt som ni gör ;D

2011-01-21 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0