Töja örat?

Hejsan hoppsan lillebror! Idag är det den 30 Januari 2011! Det känns faktiskt konstigt att säga 2011 nu när man precis vant sig vid att säga 2010.. Men åren bara rusar förbi. Snart sitter man där på ålderdomshemmet med en ullig gammal katt i famnen.
Men i alla fall. Jag lånade Natashas töjning till örat i fredags och satte iden eftersom jag redan hade 1,2 mm i örat. Töjningen var 1,5 men gled igenom lätt ändå. Nu idag har jag 2,3 i örat och det gör inte ont och det är inte rött eller har blödit. Känner faktiskt för att töja höger örat. Kan dock inte töja vänster eftersom jag har gjort mina hål i öronen själv så sitter det hålet längre ner och orsakar en sprick risk. Desutom har jag två hål till i det örat och dom kan också spricka om jag töjer för stort. Men i vänsterörat vill jag ha ett hål till och sedan industrial stång längst upp. Sedan töja höger örat. Låter ganska snyggt enligt mig. Jag tänker dock inte töja förfort som många gör för jag vill inte skada några nerver. Men jag tror det kommer bli awesome i slutändan!
Puss //Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0