Svart på tal

Vid mitt inlägg:"Natasha Bloggar" 2011-01-17 @ 12:21:07
fick jag denna kommentar av en anonym:
ger ni onda blickar till oss 97or elr tvärtom ? lix 97or är ingen fjortisar dom är bäst ! ni 2 verka inte va de

Nu ska jag ge dig ett svar på frågan du ställde.
I inlägget skrev jag: "Onda blickar från små töntiga fjortis 97or (y) AWESOME!" Så du ser ju själv i texten att det står från 97or. Så den frågan var extremt onödig då det står klart och tydligt i texten!
Då skriver du att det inte finns några 97or som är fjortisar, med din efterblivna grammatik, fast än det finns galet många av dem.
I slutet slänger du in ni 2 verkar inte vara de i ett försök att provocera eller bara vara uppkäftig.
Genom att läsa din korta kommentar kan jag säga att du först och främst inte är så särskilt intelligent, milt sagt!
Måste säga att det är extremt konstigt att reagera på det jag skrev.
Jag stör mig som fan på sådana här människor. Korkade, som tror att de är mer än va de är. Man får hoppas att du växer upp, mognar till dig, lär dig argumentera, argumentera om mer viktigare saker och vågar stå för dina korkade åsikter.
/Natasha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra svar på min fråga ;s elr inte du vet inte ens vem ja är så aaaaaaao

2011-01-18 @ 18:52:49
Postat av: Anonym

o ja kan ju säga vem ja är fast de gör ja ju inte på bloggggeN då

2011-01-18 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0