SORRY!

Sorry människor. Jag har varit dålig på att blogga. Jag hade tänkt att göra det igår, men jag lyckades somna i soffan vid halv 6. (a)
När mamma väckte mig vid 7 gick jag upp och till min säng och somna om. Dessutom lyckades jag försova mig till halv 8 imorse så jag har fått 14 härliga timmars sömn inatt. Hade antagligen sovit länge om inte Izza hade ringt mig och frågar var fan jag var.
Izza och jag sitter har förtillfället rast och sitter och tittat på när våra söta klasskompisar spelar pingins. (y)
Vi har SO om några minuter och jag glömde mig dator hemma. JAG HAR SLUTIT IZZA'S!! >:D
Men i allafall.. jag kommer få skit för det nu eftersom man SKA ha den med sig på Ing-Maries lektioner. Ser fram emot det.
Puss på er
/Natasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0