Sockerberoende!!

Tjaaah alla! Jag är så jävlaaaa speedad just nu!! Sitter och knaprar sockerbitar och drick saft! Jag är extremt sockerpåverkad och extremt beroende! :O
Plus att klockan bara är 15:57 och jag är total speedad gör inte saken bättre! Kommer typ somna vid fem om jag inte forsätter äta socker!!!
Jag tänkte lägga ut bilder från min senaste fotosession! Jag älskar att stå modell och sminka. Det är min passion förutom Musiken och mina älskade hästar! Alltså kommer gymnasievalet vara ett helvete för mig -.-' Neeeh då, jag vet att jag vill gå estetiska linjen inriktning musik-sång-piano! Någon som går estet som kan berätta hur det är?? :D
Iallafall.. Nu ska jag kolla runt på mina andra hemsidor! Ni hittar mig på: Bilddagboken-Cutebabie   Emocore-Masochisten
Mn facebook är dock hemlig ;)
Ha det bra bögar små :3
// Izzaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0