Skönhets tips!

Jag tänkte tipsa lite om skönhets artiklar idag! Jag tänkte börja med två shampon och sen två mascaror :)

1. Dove Therapy. Jätte bra för alla hår! Luktar jätte gott och lukten stannar kvar jätte länge. Ett bra alternativ för de med lite slitet hår då det reparerar super bra!

2. Gliss oli repair. Super bra! Det återfettar håret och gör håret väldigt lent. Ett kanon bra alternativ för dom med torrt hår. Det luktar väldigt fräscht!






1. Nivea extension nanodefination.  Min favorit genom tiderna! Bästa jag någonsin använt! Jag har väldigt långa ögonfransar och med denna mascara ser det ut som lösögonfransar! Riktigt bra och prisvärd!

2. Mega plump. Awesome mascara som gör ögonfransarna tjocka och förföriska. Passar utmärkt till fest make-up'en! Blank svart färg och riktigt billig!






// Izza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0