prov prov prov

Tjenare! Jag sitter hemma hos Samuel! Vi ska strax kolla film och käka godis ;) ska bli gott som faan. Men nyss kom jag på att jag har 19 franska glosor till fredag och SO prov till samma dag!! Panik? Svar: ohja, som fan!
Men jag har ju själv satt mig i denna situation eftersom jag lider av demens tydligen. Det verkar fan så iaf. Minns aldrig något.. tragiskt ;)
Natasha har inte bloggat idag (!?) Undra varför... Jag fick ett tips av en i skolan idag om att han tyckte att vi skulle blogga om stora kukar? Vad är meningen med det? xD Men jag tänkte iaf lägga ut veckans musik tips i morgon ifall ni undrar vart de tagit vägen ;) De är alltså på väg! Nu lir det film och Marabou DIGISTIVE! Älskar den! Underbart god.
Pussar eran egena bloggerska izza!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0