Positiv feedback, i guess?

God dag! Jag kom precis in från stan. Jag kände för lördags shoppa lite ^^ Det blev en spetstopp och och ett svart linne! Super snyggt till fest eller liknande. Men tyvärr finns det ju inga fester där jag bor under vintern. Tråkigt som faaaaan. Men får väl typ försöka hitta någon fest i närheten snart för jag är sjukt pepp på att festa! Dansa och träffa folk, älskar det!
Förresten har vi fått en kommentar med positiv feedback tror jag. Jag vet inte om det var ironi eller inte. Men du som kommenterade inlägget "Träningsvärk och ingen mat" Får gärna skriva igen och säga om du var ironisk eller inte.
Idag blir det en sväng till replokalen med pappa. Är frymt sugen på att spela in lite musik men har inte fixat några "karaoke" låtar som jag kan sjunga till. För jag har redan spelat in flera skivor där jag sjunger utan musik och det låter så tomt tycker jag! Men jag ska försöka fixa musik tills nästa gång jag kommer hit! Då kanske ni kan få ett smakprov på hur jag vil bli känd ;)
Nu ska jag äta broccolisoppa och macka. Senare blir det tacos!
//Izza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0