Porriga komplimanger

Godmorgon! Redan nu på morgonen har jag fått 2 läskiga komplimanger! Den ena kom från en tjejkompis is skolan som sa: Asso izza, du har juskt fina bröst!
Hahaha, jag typ dog lite när hon sa det. Det gjorde nästan min dag! Men innan det fick jag en från mitt ex som kommenterade det jag hade skrivit på min arm. Det stod: TOTAL BADASS på min arm. Då sa han: Jag tycker inte att ditt ass är så bad? jag tycker det är ganska good!
Hahah underbara människor det finns alltså! Det är roligt att få sådana komplimanger även om dom är lite skumma. Men i sverige är vi så dåliga på att ge komplimanger tycker jag. Det är väldigt sällan man får komplimanger.. Men kan får nog inga bara för att jag inte är det vackraste på denna jord direkt. Men jag tänker iaf bli bättre på att ge komplimanger!
<3

//izza


Kommentarer
Postat av: Pappi Raul

Jo Izabelle du är vackrast på denna jord och hör sen!

2011-02-01 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0