Metaltown + Piercings + Rosa hår

Tjo!! Satt just och tänkte på hur bra allt kommer bli när jag har rosa hår, piercings och åker till metaltown! Kommer bli superduper awesome! :D På metaltown blir det att se väldens bästa band, nämligen volbeat och at the gates! SJUUUKT bra! På min födelsedag, den 8 mars ska jag pierca snakebite och färja håret vitt och rosa! Så efter det kommer mitt liv typ vara fullbordat, känns ganska bra att ha skiten avklarad redan vid 15:års ålder ;) Kan ju gå i pension sen! Nej jag vill faktiskt fixa silicon bröst, bo i Miami, skaffa barn och allt sånt ski sen. Men en stor del av det jag alltid velat går i uppfyllelse iår. Rosa hår har jag ju dock redan haft en gång, men saknar det som fan.
Sen när jag är sexton vill jag tatuera ryggslutet ;) Fan vilka planer. Hela mitt liv är planerat kan jag lova er!
XoXo Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0