Lady Gaga VS Sonic Syndicate

Tjollahopp! Jag kom precis o tänka på att jag gillar väldigt mycket olik musik! Alltifrån Lady Gaga till Sonic Syndicate! Men jag tror bara att en varierad musiksmak gör det lättare att träffa folk och framför allt att man inte blir dömd efter vad man lyssnar på. För jag vill liksom inte sättas i ett fack som fjortis eller emo. Jag han min stil och gillar den musik jag gillar. SO WHAT !?
Om man trackar någon för dess musiksmak/stil är man ju bara patetisk. Musikstil och smak är ju individuellt. Alla kan ju inte gilla samma...

Om Izza fick välja..

Katy Perry - Volbeat
Lady Gaga
- HIM
Rihanna - Arch Enemy
Usher - Raubiter
Shakira
- Brokencyde
Leona Lewis - Raised fist
Kent - At the gates
Agnes - Slipknot
Jay Smith - Dimmu Borgir
50 cent - Papa Roach


// Izabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0