Kärlek/Djur

Hej alla! Jag sitter här och funderar på kärlek. Det är ju typ den vanligaste känslan i världen men ändå älskar vi så olika saker. Hatar sådana saker som man inte kan få konkreta svar på. Jobbigt som faaaan. Bara för att det är så förvirrande tänker jag skriv upp tio saker jag ÄLSKAR och sedan gemföra dom.
1. Samuel
2. Musik
3. Min familj
4. Djur
5. Fotosessions
6. Redigera
7. Läsa
8. Sjunga
9. Bada/simma
10. Sommaren!
En sak jag märker som alla de där sakerna har gemensamt förutom nummer tio är att det krävs ett djur för att göra det. Människan är ju också ett djur (enligt mig) och det krävs en människa för att älska någon annan, spela musik, min familj är djur (människor) det krävs ett djur som fotograferar mig och jag krävs eftersom det är jag som vill bli fotad och jag är ett djur, det krävs ett djur för att redigera, läsa, sjunga, bada och simma. ALLT!
Alltså krävs det ett djur för att kunna älska. Vilken sorts djur som helst, Människa, hund, häst, ja vafan som helst bara det är ett levande ting verkar det som.
Detta var sjukt förvirrande även för mig så jag hoppas ni fattar! ;)

JAG ÄLSKAR DETTA UNDERBARA DJUR SAMTIDIGT SOM JAG ÄLSKAR ATT STÅ FRAMFÖR EN KAMERA? sjuuukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0