Izza's träningstips!

Tjena! Igår fick vi in en kommentar om att ni läsare ville ha träningstips. Jag tänkte skriva vad jag gör och vad jag vill göra som jag har gjort och vet att det är effektivit.
Just nu gör jag ingenting. Jag har nyligen börjat med att göra 100 situps om dagen för att försöka "fasta" upp magen lite. Sen dansar jag ju magdans och det är jätte bra träning för rygg och mage. Jag kan lägga ut en hjälpvideo på youtube om hur man gör magdans rörelser som stramar upp sidor,höfter,mage och rygg. Innan sprang jag runt 3-5 kilometer varannan dag. Men det var innan jag flyttade i somras.
Jag ska börja spring igen och troligtvis börja gyma eftersom jag vill få snygg kropp till sommaren ;) Ett jätte bra tips som jag har är att just göra 100-200 situps om dagen och springa. Det ger ett snabbt resultat och tar inte mer än en timme om dagen.
Låt säga att ni gör 100 situps, det tar cirka 20-30 min. Sen springer ni i en halvtimme/fyrtio minuter. Den dagen ni inte springer om vi ska gå efter att ni bara springer varannan dag så kan ni föra 200 situps. Det är mina bästa tips hoppas att det var till någon hjälp!
Ett krav är ju hälsosamkost också.
//Izza


Kommentarer
Postat av: Daddy

Jag har nu gjort din träning och jag fick åka ambulans till akuten med bruten ryggrad och ett brutet ego :-)

2011-01-24 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0