I Västervik!

Tjena! Jag kom precis innan för dörren hos pappa här nu. Ska bli super trevligt att spendera helgen här! Det ända som är tråkigt är att jag inte har några vänner här :( Så om det finns någon bloggläsare i västervik får ni gärna skriva :3
Men annars idag har jag fikat på biltema (respekt) billigt och gott som fan xD Och efter min lilla fika har jag åkt tåg i två timmar! Super kul.. Det ända roliga var att det satt typ sjukt mycket killar mittemot mig som pratade om mig och trodde inte att jag hörde för att jag hade hörlurar i öronen. Men det roliga är att jag inte hade någon musik på x) Strax blir det pasta och tonfisksås (A) så jääävlaa gott! Älskar det!
Bloggar mer sen!
// Izabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0