Franska...

Tjena tjena! Nu sitter jag (izabelle) på franskan och har jätte kul..-.-'
Jag undrar varför detta språk ens uppfanns!? Det är ju värdelöst! Gramatiken och alla jävla apostrofer över allt!? Vafan är dom tillför!? Uttal? Fuck uttal... Jag vill bara ha godkännt!
Det som är ännu bättre med denna lektion är att den varar i 80 minuter :3 super mysigt sådär sist på måndagseftermiddagen. HATART!
Men efter skolan tänker jag iaf kidnappa med Samuel hem.. Orkar inte sitta ensam hemma i dårhuset.
Oj, har jag berättat om min familjesitution? Jo det är så att mina föräldrar skildes när jag var fem. Jag och in pappa har alltid haft jätte bra kontakt fram tills för att par år sen. Då slutade han ringa på kvällarna och sådant. Vet ni varför!? För att han träffade en ny kvinna som inte tillåter honom att göra det! Men iallafall.. Mamma, jag och min lillebror flyttade och mamma började nätdejta. Hon Hittade en kille och de gifte sig efter att de känt varandra i ett år och två månader (!?) Nu är vi bosatta i en liten jävla håla och hemma är det rena psykhemmet. Alla typ hatar varandra och kör sitt eget race. Men men.. Jag får väl snart flytta hemifrån eller börja på internat skola i bästa fall.
Nu vet ni vad jag menarom jag någonsin igen nämner min familj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0