Förlåt..

Hej igen! Sorry att jag inte bloggade igår! Jag var verkligen jätte upptagen hela dagen. Ska blogga idag! Men vissa dagar kommer det tyvärr bli så att jag int ekommer hinna blogga tyvärr. Men då får väl Natasha täcka upp för mig som igår ;)
Idag ska jag iallafall inte göra ett piss. Bara hem efter skolan, starta en tvättmaskin, blogga (såklart) och fixa naglarna! Kan inte ni berätta hur ofta ni läser vår blogg? Skulle vara intressant att veta! Just nu sitter jag och Natasha på SO lektion. R E P E T I ON som vanlig. Tror fan att vår SO lärare nämer order repetion minst 5 gånger per lektion..
Efter denna lektion blir det svenska! Det är iallafall kul eftersom vi får sitta och mysläsa ^^ Hör av mig när jag kommer hem! Puuuuss <3
//Izza

BJUDER PÅ EN BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0