Cholkadbollar och Hårdrock. Awesome kombination!

Hej! Izza här. Jag sitter har i mitt rum och har precis fläskat chokladbollar! Jag framstår som värsta fet ju! x) Först sockret jag trycker i mig, sen chokladbollar på det. Aja. Ändå väger jag ändast 56 kilo...
Tillbaka till ämnet. Samtidigt som jag åt mina HANDGJORDA chokladbollar lyssnade jag på Volbeat såklart (vad ska man annars lyssna på !?) märkte jag att dom blev mycket godare tillsammans med Michael Poulsen's underbara röst! Det borde ni fan testa! :D
Under kvällen har jag förövrigt försökt att hitta någon att åka på ridläger med eftersom min kära kusin inte fick iår !? Deprimerande. Men jag har två awesome vänner som vill (tror jag, dom säger det iaf) åka! Hoppas att jag får med mig nån utav dom! Ett sommarlov utan ridläger är fan inget sommarlov. Men denna sommar blir lite speciell eftersom den som jag åker med och jag kommer bo ensamma i en stuga med varsin islandshäst! Det kommer bli sjukt mysigt!
Nu ska jag hoppa in i duschen och stinka Dove igen. Dove luktar förbannat gott men förbannat mycket xD Luktar fan i tre veckor efter man använt det xDD
Hugs your Retard! :3
// izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0