Andar/Inbillning?

God kväll allihop!! (Fan vad präktig jag lät) Jag sitter ensam i mitt rum, kom precis ut ur duschen. Jag har länge trott att det spökar i mitt rum. Men mamma säger att jag är dramatisk och att jag bara inbillar mig. Vet inte vad jag ska tro! Har alltid trott på andar och liknande men nu känns det riktigt jävla äkta. As creepy känsla... Är edt någon läsare som upplever ungefär samma saker? Isåfall får ni gärna skriva till mig! Jag kan inte sova pga detta. Så om någon vänlig själ där ute (Fan vad präktig jag ska va då? xD) har några bra tips på hur man somnar får ni VÄLDIGT gärna skirva! Jag kan publicera tips och berättelser på bloggen sen. Anonymt såklart!
Nu ska jag kolla på tv!
// Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0