I'm fockin' brittish! 8D

Nu sitter man här och dricker te. Det måste man ju göra när man är brittisk ;)
Jag ska berätta lite om mitt ursprung hade jag tänkt.
Min mamma är svensk (lite norsk) och min fader är brittisk/irländsk.
Mitt första år i livet bodde jag i Spanien, där mina föräldrar träffades. Sedan flyttade vi till London och där bodde jag tills jag var fem år. Sen skildes mor och far, så mamma, jag och syster flytta till Sverige.
Mitt första språk är engelska, och mina äldsta minnen är från London och minnen av min farfar. Jag saknar London mer för varje dag som går. Jag ville aldrig flytta till detta, enligt mig, hemska land. Det är anledningar till att jag kallar mig brittisk och inte svensk-brittisk.
//Natasha
I'm fockin' brittish! 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0