Hairstyles 2011

Natasha skriver!
Jag har varit sjuk här i några dagar, eller jag är fortfarande sjuk. Men du är jag å pass pigg att jag orkar ta mig upp ur sängen.
Jag tänker blogga om någon som ligger mig varmt om hjärtat, det vill säga trender inom hår och hårmode.
De bästa och mest trendiga sätten för långt hår är lager och (om du har) naturliga lockar, eller draget bakåt på ena sida för en mer glamorös look.
The ballerina bun för de långhåriga som vill sätta upp sitt hår. Allt från hårt tillbakadragna, höga knutar till slappa lågt hängande.
Det finns så mycket variation i korta frisyster, men jag ska göra mitt bästa för att få med så mycket av det som möjligt. Det viktigaste om du ska klippa en kort frisyr är att vara noggrann med att frisyren bör komplettera dina ansiktsdrag. För korta frisyret är inte klippningen alltid med viktigaste utan styling och skulptering är det som ger din korta frisyr det moderna och trendiga.
Om du söker en förändring och är villig att experimentera skulle jag rekommendera en av dessa frisyrer. Låt ditt hår vara längre fram till och få en sexig vågad punk look.
Det finns ingen begränsning för hur mycket man bör skulptera och styla sitt hår. Det är bara din egen smak som gäller nu.
De här var bara några av 2011 hårtrender. Om det är något ni tycker att jag har glömt eller borde blogga med om är det bara att kommentera.
Tack för mig //Natasha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0