Otrohet

Tjenare bloggen! Jag sitter framför min dator och chattar. Skit tråkigt. Älskling åkte precis så har inget att göra och en klump i magen... Jag tänkte bara fråga er vart gränsen för otrohet går? Går den vid en kram,nakenbilder,kyss eller ett porrigt telefonsamtal? Vart? Inte för att jag själv har några planer på att vara otrogen. Men jag undrar bara. För mig går gränsen för otrohet vid en puss på munnen av det motsatta könet eller samma om man är lesbisk/Bisexuell. Men mellan två tjejer som är bisexuella eller en av dem är lesbisk kan det ju fortfarande vara på vännivå.
Men till en annan fråga. Om ni hade varit otrogna, hade ni berättat det för er partner eller bara fortsatt som vanligt? Jag tror att det är en ganska vanlig tanke hos dem som "råkat" göra något med någon annan. Men jag själv hade inte berättat det om det bara var en impuls grej. (fegt av mig) Men hade det varit så att jag hade fått känslor för den andra hade jag ju varit tvungen att berätta. Men nu vill jag höra era åsikter och kanske upplevelser?!
Kram izzaaaaa

Kommentarer
Postat av: Ronia Monticha Lucifer Hoff.

Vid Kyss Går Min Gräns.

Och Ja Jag Har Varit Otrogen.

Jag Gjorde Det För Att Hämnas, Då Mitt Ex Varit Med En Annan.

Jag Berättade Det För Människan Och Sen Gjorde Jag Slut Med Den.

Anser Att Jag Inte Gjort Något Fel.

Hade Jag Dock Bara Gjort Det Som InpulsSak Skulle Jag Aldrig Berätta Eftersom Jag Inte Vill Förlora Människan.

2011-02-01 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0