Manliga dofter!

Hejsan svejsan! För ett tag sedan lovade jag att jag skulle lägga ut tips på manliga parfymer för de manliga läsarna! Här kommer de...

1. Farenheit - Luktar extremt gott och väldigt manligt! En väldigt stark lukt som sitter kvar hela dagen. Den är dock ganska dyr 469:- för 50 ml. Christian Dior är skaparen bakom parfymen

2. Fuel for  - Min absoluta favorit! Luktar helt underbart! En blandning mellan sött och manligt. Den luktar också, precis som ovanstående väldigt manligt. Kostar 249:- för 30 ml och skapad av Disel

3. Eternity - Denna är inte lika manlig enligt mig men luktar väldigt fräscht! Den luktar mycket mandarin och basilika. Trots en konstiga kombinationen luktar den gott! den kostar 369:- och Calvin Klein skapade den

4. Hearts and Daggers - Åhh denna luktar så gott! Den luktar päron! Inte jätte manlig men gud vad den luktar sött och gott! En dyr men prisvärd parfym! 449:- för 100 ml. Släpptes i butik 2009 av Ed Hardy

5. Del Mar Caribbean Edition - En manlig och jordig doft. Den luktar Cederträd och svartavinbär. En helt okej parfym till ett ganska högt pris. 349:- för 90 ml. Lanserades av Hugo Boss år 2007

6. Emporio Remix Homme - En parfym med en doft för alla åldrar. Den luktar int3e för mycket och den märks bara som en härlig mjuk doft som sveper genom rummet. 219:- BILLIGAST av Armani






//Izza


Kommentarer
Postat av: DINMAMMA

diesel och fuel for life ;)

2011-02-10 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0