Lögner

Hejsan! Alla ljuger någon gång. Men visst är det jobbigt när man blir anklagad för att juga när man inte ljuger? Så är mitt fall med vissa i Mantorp just nu. De vägrar inse att jag blev slagen flera gånger av samma kille. Men om man vägrar tänka tillbaka på vad som hänt är det lättare att säga att någon ljuger. Det ända jag kan göra är att säga att jag visst blev slagen av en kille med en bandyklubba i ryggen och sparkad på smalbenet. Min mamma och jag pratade om detta för ett par dagar sen och hon tycket att det var väldigt illa av er i mantorp som kommenterar och kallar mig myttare för att jag säger att jag blev slagen flera gånger. Det blev jag som sagt. Men vägrar ni inse eller minnas kan jag inte hjälp er. Men en teraput kan nog ;)
Kram izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0