Lasagneafton med bästa!

Hej! Jag sitter i Natashas säng och väntar på att vår underbara vegetariskalasagne ska bli klar! Det ska bli super gott kan jag lova er. Ikväll ska vi äta som fan och kolla på tv. Massa mys! Vi får paj till efterrätt som hennes mamma lagat. Senare har jag ingen aning om vad vi ska göra. Men troligtvis ska jag sova här!
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har verkligen sovit bort den senate veckan. Men nu ska jag komma igång igen! Igår var jag iallafall i mantorp som jag skrev om tidigare. Det var jätte mysigt att träffa min älskade Hannah igen. Btw fyller hon år idag! Grattis älsklingen min!
Så snart ska vi njuta av våran lasagne. Ha det så bra!
PUSS/Izza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0