Jag vill ha skägg :3

Denna vecka har känner sig Natasha myspysig. :3
Jag har inte "orkat vara alternativ" helt enkelt. Nä, men det har blivit mjukisbyxor och stora tröjor, och så har jag haft mitt hår uppsatt. All min morgon energi har jag lagt på mina nu perfekta ögonbryn! Jag överdriver inte det minsta ;) Eftersom jag tänker följa mina hårplaner så känner jag ett behov av att fixa dem i stället.
ÅH, JAG SKULLE VILJA ODLA SKÄGG. DET HADE VARIT GRYMT EPIC! 8D
"DU HAR MJUKISBYXOR OCH VIT T-SHIRT! Det har jag aldrig sätt dig ha förut... å vi har känt varan sen vi var 6! oj oj oj.. " (citat av samma person som mommentera izza's bröst(y')
Lite bevis på att detta är mycket sällsynt people!
/Natasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0