Dag i provrummen !

Idag tog jag en tur till stan o köpte ett par byxor o två BHar, för det är ont om båda delarna i min garderob. ;)
För ett tag sedan köpte jag ett par byxor på Gina Tricot som höll ett par gånger typ! Jag köper visserligen sällan kläder där men du kommer jag ALDRIG köpa där mer. Det är skit kvalité!
Nu köpte jag ett par på Carlings eftersom de hade underbar rea <3
Jag hitta underbara BHar på H&M som satt perfekt. Nu har man 75C då ;) Jag tycker faktiskt att det är lite kul eftersom för två år sedan var jag en 65AA. DE NI! Fast det var på den tiden jag bar liten och extremt underviktig.
Aja, tillbaka till ämnet. Jag tittar på Lindex för HBar först men det fanns inte en enda C-cupa någon stans! o:
Det fanns 75A, 75B, 80B och sen fanns det bara 80DD. Jag har en känsla av att se säljer av för att få in ett helt lass nya BHar. Kan va så ;)
//Natasha


Kommentarer
Postat av: felixia

carlings är awesome :3

2011-02-05 @ 07:56:14
URL: http://knockinonheavensdoor.blogg.se/
Postat av: patricia

haha! 1 par byxor och 2 par byxor?? :P

2011-02-05 @ 11:53:19
URL: http://patriciaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0