Borås, här kommer jag!

Tja!
Jag sitter och tittar på tv och dricker kaffe. Idag ska jag resa till Ronia i Borås. Efter att hon har varit här en vecka är det min tur att besöka henne<3
Jag har två böcker jag ska hinna läsa denna vecka också, och eftersom jag läser som en kratta ska jag tvinga Ronia att läsa för mig (aa'
VARJE KVÄLL >:D
Idag är det exakt 2 vackor kvar tills jag ska snagga mig! Jag kommer se ut som ett kiiwii!
Nu måste jag ta en dusch och packa min klädar och allt som Ronia har glömt ;)
Pussar alla kiiwii älskare <3

Kommentarer
Postat av: Ronia Monticha Lucifer Hoff.

HAHAHHAHAH jag suger oxå på o läsa så hur fan ska detta gå? D:: xD <3

2011-02-22 @ 12:40:27
URL: http://thestoryofmontichaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0