Blinga mobilen

Tjena! Jag satt precis och kollade lite andra bloggar. Jag ÄLSKAR verkligen att läsa bloggar! Då såg jag att väldigt många har satt på strasstenar,pärlor,glitter och sådant på sina mobiler. Jag tycker personligen att det är väldigt roligt att göra något kreativt av allt. Jag är själv väldigt "pysslig" och sitter hemma och pyntar kort och håller lite på med scrapbooking (:
Men hur praktiskt är det att sätta dessa saker på mobilen och hur länge håller de? Är det någon som kan svara på de frågorna? Men på en blogg läste jag att hon hade betalat över 800 för att blinga mobilen!? Overpay är inte min grej brukar jag säga.. xD
Här får nig några bilder på hur det kan se ut :D
//Izza





Kommentarer
Postat av: Matilda-styla din mobil på phonefashion.se

LYXIGT BLINGADE



MOBILSKAL



WWW.PHONEFASHION.SE

2011-07-20 @ 08:58:57
URL: http://www.phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0